BASIN BÜLTENİ-Vodafone Yanında Fırsatlar Dünyası, ekonomiye 5 yılda 500 milyon TL kazandıracak

  • 23.10.2019 13:15

"Dijital marka" olmayı hedefleyen Vodafone, dijital dünyanın
sunduğu fırsat ve avantajlardan oluşan yeni e-ticaret platformu
Vodafone Yanımda Fırsatlar Dünyası'nı duyurdu. Vodafone'un sektörde
bir ilk olan yeni platformunda, seyahatten alışverişe 8 farklı
kategoride uzun vadeli ve dönemsel işbirliği yaptığı 69 markanın
avantajlı teklifleri sunuluyor. Vodafone Yanımda mobil uygulaması
üzerinden erişilen platformun, yıl sonuna kadar toplam 100 firmalık
ekosisteme ulaşması ve 5 yılda 500 milyon TL'lik ekonomik değer
yaratması hedefleniyor.
Türkiye'nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet
gösteren Vodafone, müşterilerinin ihtiyacını anlayan ve hayatlarını
kolaylaştıran dijital çözümler sunmaya devam ediyor. Vodafone,
"dijital marka" olma hedefi doğrultusunda müşterilerini dijital
dünyanın benzersiz fırsatlarıyla buluşturacak yeni bir platform
geliştirdi. Vodafone'un alanında lider markalarla özel kampanyalar
yaparak piyasada bulunamayacak özel fırsatları bir araya getirdiği
Vodafone Yanımda Fırsatlar Dünyası'nda Oyun, Alışveriş, Servis,
Seyahat, Eğlence, Hediye, Beyaz Eşya, Yeme-İçme, Sağlık-Spor, Eğitim
olmak üzere 8 farklı kategoride uzun vadeli ve dönemsel işbirliği
yaptığı 69 markanın avantajlı teklifleri sunuluyor. Vodafone Yanımda
mobil uygulaması üzerinden erişilen platformun, yıl sonuna kadar
toplam 100 firmalık ekosisteme ulaşması ve 5 yılda yaklaşık 500 milyon
TL'lik ekonomik değer yaratması hedefleniyor.
Telekom sektöründe bir ilk olan Vodafone Yanımda Fırsatlar Dünyası
platformu, Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy,
Yemeksepeti CMO'su Barış Sönmez, Trendyol CMO'su Erdem İnan,
Atlasglobal Genel Müdür Yardımcısı Nevzat Arşan ve Colin's Genel Müdür
Yardımcısı Hülya Eroğlu'nun katılımıyla düzenlenen toplantıda
tanıtıldı.
Engin Aksoy: "Dijital bir teknoloji şirketi olma yolunda hızla
ilerliyoruz"
Toplantıda Vodafone'un dijital marka hedefi ve yeni dijital
platformu hakkında ayrıntılı bilgi veren Vodafone Türkiye İcra Kurulu
Başkan Yardımcısı Engin Aksoy, şunları söyledi:
"Vodafone Türkiye olarak, ana faaliyet alanımız olan
telekomünikasyon sektöründe istikrarlı büyümemizi sürdürürken, dijital
bir teknoloji şirketi olma yolunda hızla ilerliyoruz. Bu yolda en
önemli önceliklerimizden biri de dijital bir marka olmak. Her şeyin
hızla dijitalleştiği dünyamızda müşterilerimizin dijital yol arkadaşı
olmayı hedefliyoruz. Bu hedefle hayata geçirdiğimiz Vodafone Yanımda
Fırsatlar Dünyası platformunda halihazırda ayrı ayrı sunduğumuz tüm
avantajlı teklifleri bir araya getirerek Vodafone Yanımda mobil
uygulamamız üzerinden sunuyoruz. Müşterilerimiz için her gün girip
bakmak isteyecekleri ve başka yerde bulamayacakları çok özel
avantajları barındıran zengin bir platform oluşturduk. Vodafone
Yanımda Fırsatlar Dünyası'nda, müşterilerimize, en sevdikleri dijital
ve lifestyle ürünleri şık ve kişiye özel bir tasarımla sunuyoruz. Bu
platformla startup'ların büyümesine destek olmayı da hedefliyoruz.
Startup'lara ürünlerini pazarlayabilmeleri erişimi yüksek ve etkili
bir kanal sunuyoruz. Halihazırda 8 farklı kategoride uzun vadeli ve
dönemsel işbirliği yaptığımız 69 markayla hizmet verdiğimiz Vodafone
Yanımda Fırsatlar Dünyası ile 5 yılda 500 milyon TL'lik ekonomik değer
yaratmayı hedefliyoruz. Dijital hayatın yenilik ve avantajlarından
yararlanmak isteyen tüm müşterilerimizi Vodafone Yanımda Fırsatlar
Dünyası'na bekliyoruz."

Kazan-kazan modeli

Vodafone Yanımda Fırsatlar Dünyası'nda Vodafone müşterilerinin
dijital talep ve ihtiyaçlarına geniş bir iş ortakları ekosistemiyle
yanıt veriliyor. Alanında lider markalarla özel kampanyalar yapan
Vodafone, müşterilerine piyasada bulamayacakları özel fırsatlar
sağlıyor. Tüm paydaşların kazandığı bir ortaklık modelinin uygulandığı
Vodafone Yanımda Fırsatlar Dünyası'nda, müşteriler sevdikleri
markaların indirimli fiyatlarından faydalanırken, markalar da ekstra
satış yapıp ekstra müşteri kazandıkları bir kanala sahip oluyor.

Startup'lara destek

Vodafone Yanımda Fırsatlar Dünyası'nın bünyesinde startup'lar da
bulunuyor. Bu platform ile startup'ların büyümesine destek olmayı
hedefleyen Vodafone, startup'lara ürünlerini pazarlayabilmeleri için
alternatif bir kanal sağlarken, kendi de müşterilerine en yenilikçi ve
güncel ürünleri sunma imkânı buluyor. Potansiyel vaat eden
startup'lara yatırım da yapan Vodafone, bu kapsamda kendi mobil oyun
markasını yaratma yolunda ilk adımları atarak Tavla Stars markasıyla
işbirliği yapmaya başladı. Vodafone, dijitalleşen sektörlerde yeni
yatırımlar yapmaya ve ekosisteminde yer alan startup'ların satışlarını
artırmak için müşterilerine GB promosyonu vererek desteklemeye
hazırlanıyor.

Son 3 ayda aktif kullanıcı sayısı 14 milyonu aştı

Vodafone'un 2 yıl önce kullanıma sunduğu Vodafone Yanımda mobil
uygulaması, müşterilere tüm ihtiyaçlarını tek platformdan kolayca
karşılama imkânı veriyor. Ağırlıklı olarak bakiye kontrolü, fatura
ödeme, ek paket alma gibi GSM işlemleri için kullanılan Vodafone
Yanımda, kullanıcılarına her hafta sürpriz hediyeler de kazandırıyor.
Son 3 ayda aktif kullanıcı sayısı 14 milyonu aşan Vodafone Yanımda'nın
aynı dönemde uygulama trafiği ise 700 milyonun üzerine çıktı. Vodafone
abonelerinin her 36 saatte bir kullandığı Vodafone Yanımda, mobil
uygulama analitik pazarının lider girişimlerinden App Annie'nin ilk
10'unda yer alıyor.

Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey